کد خبر: ۸۶۴۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

تصاویر| تمساح به مار پیتون هم رحم نکرد!

تصاویری از شکار یک مار پیتون توسط تمساح در ساحل رودخانه سابی در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی منتشر شده است.
تصاویر| تمساح به مار پیتون هم رحم نکرد!
آفتاب‌‌نیوز :

این مار پیتون زمان اشتباهی را برای آمدن و نوشیدن آب انتخاب کرد، چرا که ناگهان یک تمساح گرسنه ظاهر شد و این مار بزرگ را شکار کرد.


گایل اراسموس شاهد این رویداد خارق العاده در پل رودخانه سابی بوده است. این پل مکان مورد علاقه بسیاری است.

وی در این باره می‌گوید: ما این پل را دوست داریم، زیرا همیشه چیز‌های جذابی برای دیدن وجود دارد. آن روز، همانطور که به اطراف خیره می‌شدیم، در کمال تعجب، شاهد شکار یک مار پیتون توسط یک تمساح بودیم. ما نمی‌توانستیم بگوییم که مار پیتون قبل از شکار زنده یا مرده بوده است.

تمساح‌ها به خاطر رژیم غذایی معمول خود از ماهی، پرندگان و پستانداران شناخته می‌شوند. آن‌ها شکارچیان عالی در آب هستند و از مخفی کاری و قدرت برای گرفتن طعمه خود استفاده می‌کنند. با این حال، تمساح‌ها فرصت طلب هستند و اگر فرصتی فراهم شود، چیز‌هایی مانند مار را می‌خورند، که غذای معمول آن‌ها نیست.

تمساح در تلاش برای تکه تکه کردن مار پیتون آن را به اطراف پرتاب کرد. سپس به سمت ساحل شنا کرد، جایی که مبارزه برای خوردن مار با شدت بیشتری ادامه یافت.

تمساح‌ها روشی منحصر به فرد برای خوردن غذای خود دارند، زیرا نمی‌توانند طعمه را بجوند. پس از چند بار پرتاب به اطراف مار پیتون به قطعات کوچکتر تقسیم شد و بلعیدن را برای تمساح آسان‌تر کرد.

تمساح در نهایت به داخل آب‌های عمیق‌تر رفت و ما آن را از دست دادیم. این یک منظره مسحورکننده و واقعاً منحصربه‌فرد بود که ما را شگفت‌زده کرد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین